Lämna Kristen ifred!


Något av det som jag hatar mest, är fans som bara tänker på sig själva och inte bryr sig om skådespelarna som de säger att de "stöttar", "älskar", "avgudar" och allt det där. Och då undrar jag, vad är meningen med att sprida elaka rykten om Kristen bara därför att hon får kyssa Rob i filmen och ska vara den han älskar mest? Jag fattar inte! Som ett fan ska vi väl vara de som inte dömmer dem och bara stötta? Så lämna Kristen ifred, ni så kallade "fans". Håller ni inte med?



Vacker bild på två vackra människor
//L

Kommentarer
Postat av: Mina

Jo absolut! Men det var roligt att ni la in trailern... Ska bli spännande att se den. (jag ska se den nu)



Kram<3

2009-06-02 @ 19:41:26
URL: http://forevermeandyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till premiären för New moon!
RSS 2.0