"Barnhemmet"-regissören i tredje filmen! Blir Eclipse en skräckis?



Jag har läst att han som regisserade "Barnhemmet" ska regissera Eclipse. Och jag tror att ganska många av er har läst att den filmen var rena skräckisen. Kommer han att göra Eclipse till en skräckis också? Det jag är lite rädd för, är att han kanske bestämmer sig för att fokusera på våldet och det blodiga i filmen, och inte fokusera och försöka få fram den underbara kärlekshistorien lika mycket! Håller ni inte med om att det skulle bli helt fel? Böckerna vill ju få fram att äkta kärlek övervinner allt, och om filmen inte visar det, så tror jag att det kan bli en flopp. Men vi håller tummarna för att vi ska få en underbar Eclipsefilm att njuta av!
//L


Det är deras underbara kärlek som vi fans kräver att få se!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

sv; hihi okej :)

ett tips skulle vara att ta bort musiken från bloggen. Det är något som kan minska läsarantalet snabbt.

kram

2009-05-26 @ 19:40:09
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till premiären för New moon!
RSS 2.0